Powered by ProofFactor - Social Proof Notifications
  • Zwroty i reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Oferowane przez sklep Miłydrobiazg.pl produkty są sprawdzone przed wysyłką, a ich producenci są wyselekcjonowani i rzetelni. Jeśli jednak zdarzy się, że zakupiony u nas produkt ma wadę, lub nie działa poprawnie, najpierw prosimy o kontakt z nami na adres sklep@milydrobiazg.pl. Bardzo możliwe, że będziemy mogli pomóc, bez potrzeby odsyłania do nas produktu.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,  przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie kompletnego produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

MazaNoty Patryk Pikosz

ul. Krótka 9c/5
05-500 Mysiadło

Zwrot towaru
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij je na nasz adres w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: link. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

Rozstrzyganie sporów poza sądem

Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).