Kupujesz, ale nie płacisz!
Bo płacisz później,
nawet za 30 dni.
Zamawiasz jak zwykle. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują czy nie. I płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.
Bo możesz.Jak to działa:
01 Składając zamówienie wybierasz płatność DotPay i w wybierz bank wybierasz "Zapłać za 30 dni PayPo"
02 Podajesz nam swoje podstawowe dane, a PayPo płaci za Ciebie rachunek
03 Otrzymujesz swoje miłedrobiazgi
04 Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów
Po prostu.
Korzyści:
Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji.
Nic Cię to nie kosztuje. PayPo nie pobiera dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.
Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.
FAQ, czyli częste pytania i odpowiedzi na nie:
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystaia z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3.Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4.Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Zawsze możesz uzyskać
więcej informacji:
+48 22 333 74 60
PayPo Sp. z o.o.