Kupujesz, ale nie płacisz!
Bo płacisz później,
nawet za 30 dni.

Zamawiasz jak zwykle. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują czy nie. I płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.

Bo możesz.



Jak to działa:

01   Składając zamówienie wybierasz płatność DotPay i w wybierz bank wybierasz "Zapłać za 30 dni PayPo"

02  Podajesz nam swoje podstawowe dane, a PayPo płaci za Ciebie rachunek

03  Otrzymujesz swoje miłedrobiazgi 

04  Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów

Po prostu.



Korzyści:


 
Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji.

 Nic Cię to nie kosztuje. PayPo nie pobiera dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.

 
Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.



FAQ, czyli częste pytania i odpowiedzi na nie:

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystaia z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3.Czy to jest bezpieczne? 
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.


4.Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.


+48 22 333 74 60

info@paypo.pl

PayPo Sp. z o.o.

https://www.paypo.pl